Ahad, 1 Julai 2012

BALIK KAMPUNG!!:)

Assalamualaikum dan hai..hari ni aku nak cerita tentang aku balik kampung..aku balik kampung pada 26.5.2012 jyeah memang best sebab aku dapat jumpa abang amri aku!!tapi yang tak bestnya adalah aku kena balik haritu juga..padahal selalunya tidur satu malam di sana..aku kena balik penang haritu jugak sebab ada kenduri di penang...hmm..tak apa la janji aku dapat jumpa abang amri..rindu kat dia ketat2..-.-..tapi aku tak cakap ngan dia sebab malu!!lagipun aku memang macam ni pun setiap kali aku balik kampung..:)JADI PENDIAM KEJAP!!:D..aku nak ambil gambar ngan dia tapi tak sempat sebab dia sibuk tolong mak dia sebab rumah dia yang kenduri...TAPI APA2 PUN AKU TETAP SERONOK SEBAB DAPAT JUMPA DENGAN abg amri!!:)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger